Aftrap oefenwedstrijd tegen RKDSV Diessen vervroegd
Fotografie door
Toin Damen

De oefenwedstrijd tussen Willem II en RKDSV Diessen van aanstaande zaterdag begint vanwege de verwachte warme weersomstandigheden eerder dan gepland. In overleg met beide clubs is besloten de aftrap te vervroegen van 14.30 uur naar 10.30 uur.

Willem II speelt de wedstrijd in Diessen in een alternatief tenue. In aanloop naar de presentatie van het nieuwe wedstrijdtenue en de start van de samenwerking met Meyba dragen de Tricolores zaterdag een alternatief wedstrijdtenue.

Tickets
De wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark De Alsie in Diessen. Supporters die de wedstrijd bezoeken worden verzocht rekening te houden met de gewijzigde aanvangstijd en uiteraard de weersomstandigheden. Er zijn nog tickets beschikbaar voor de oefenwedstrijd. Deze zijn verkrijgbaar via de website van RKDSV Diessen of op de wedstrijddag aan de kassa.

Bericht delen