Emilio Kehrer naar FC Winterthur
Willem II en FC Winterthur hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Emilio Kehrer. De 24-jarige aanvaller vervolgt zijn loopbaan in Zwitserland.
Kehrer tekende in de zomer van 2024 een contract bij Willem II en kwam over van Cercle Brugge. Afgelopen seizoen werd de Duitser in de winter verhuurd aan FC Ingolstadt 04.
In zijn periode in Tilburg kwam Kehrer tot 38 officiƫle wedstrijden voor de Tricolores. Daarin was hij vijf keer trefzeker.
Bericht delen