Maak kennis met Leeuwenmoed Partner: Bonheur Horeca Groep
Fotografie door
Jules van Iperen

Het Leeuwenmoed Partnership is een maatschappelijk initiatief. Twintig trotse partners geven het mooiste shirt van Nederland, zonder commerciële uitingen, voor minstens drie jaar terug aan alle Willem II’ers. Iedere week stellen we één van de Leeuwenmoed Partners aan jullie voor. Deze week maak je kennis met Bonheur Horeca Groep, trotse Leeuwenmoed Partner van Willem II.

Bonheur Horeca Groep werd in 1986 opgericht in Tilburg. ‘De stad waar we al bijna vier decennia ondernemen en dat ook in de toekomst blijven doen,’ aldus algemeen directeur Tim Wijdemans. Het bedrijf, actief in de horeca- en evenementenbranche, is in die jaren uitgegroeid tot een toonaangevende gastvrijheidspartner in de regio, met inmiddels elf unieke locaties in en rondom Tilburg.

Denk aan de vriendschapsband
Bonheur Horeca Groep verzorgt in samenwerking met Willem II al bijna 25 jaar de horeca exploitatie in het Koning Willem II stadion. Daar sluit Wijdemans op aan: ‘Dit doen wij met dezelfde waarden van trots en ambitie. Want samen zijn we één. Die verbondenheid voelen wij ook met de Tilburgse gemeenschap en willen we door het Leeuwenmoed Partnership nóg meer uitdragen.’

‘Leeuwenmoed staat voor lef, doorzettingsvermogen en maatschappelijke betrokkenheid. Waarden die wij als organisatie volledig omarmen. Met dit programma willen we samen met Willem II onze verantwoordelijkheid nemen richting de stad en haar inwoners. Het gaat niet alleen om voetbal of horeca, maar om de kracht van samenwerking en om het inspireren van anderen om óók moed te tonen. Vanuit diezelfde betrokkenheid ondersteunt Bonheur maatschappelijke initiatieven als Voetbal Herinneringen en de Food Tour, die ieder ook op hun eigen manier bijdragen aan de samenleving.'

Afbeelding
Leeuwenmoed

Denk aan je roem en glorie
‘We willen vooral bijdragen aan verbinding in Tilburg. Dat doen we door initiatieven te ondersteunen die kansen creëren voor jongeren, kwetsbare groepen en lokaal talent. Denk aan leer-werktrajecten in de horeca, gezamenlijke evenementen met een sociaal en maatschappelijk doel, en projecten waarin sport en gastvrijheid elkaar versterken.’ Bonheur is ervan overtuigd dat bedrijven verantwoordelijkheid hebben richting de samenleving waarin ze actief zijn. ‘Door samen te werken met organisaties als Willem II kunnen we onze impact vergroten en onze waarden tastbaar maken. Een partnership met maatschappelijke betekenis levert niet alleen zichtbaarheid op, maar ook echte waarde voor mensen in de regio.’

Het bedrijf, met ruim 110 medewerkers in vaste dienst en circa 200 flexkrachten verdeeld over verschillende locaties in en rondom Tilburg, deelt een heldere visie als het om Leeuwenmoed gaat. ‘Laten we samen blijven bouwen aan een sterk, warm en trots Tilburg en Willem II. Met passie, gastvrijheid en natuurlijk een flinke dosis Leeuwenmoed! Samen I, Willem II!’

Willem II is trots op deze warme samenwerking. Kijk hier wat de Bonheur Horeca Groep voor je kan betekenen. 
 

Bericht delen